Wednesday, March 18, 2015

18th march 2015. 1

1ဖဘ ကိ ု ဘာ လို့  public လုပ္ လဲ ဆို ေတာ့  like မ်ား မ်ား လိ ုခ်င္ လို့့ပါ တစ္ေသင္း တန္ ပီဇာ ရယ္ ံသံုး ေခာင့္ ငါး ရာ စေေတာ္ ဘယ္ ရီေဖ်ာ္ ရည္ ရယ္ရယ္ ဝတာ လဲ မေျပာ နဲ့ ေလ ကုန္တယ္ ေတာ္  sky net က ျပတဲ့ divergent လဲ ျက့္ ျပီး ျပီ ကာ တြန္း ငား လဲ ျကည့္ ျပီး ျပီ ဘာမွ လုပ္ ဘဲ အိပ္ နတဲ့ လူ ဘူ ပ်င္း ဆိ ရင္ ငါ ူ လူ ပ်င္း ဘံဲ မ်က္ နွာ သစ္ ေရ ခ်ိုး လုပ္ ရဦး မယ္ရင္ ထဲ ရွိတာ ေတြ ခ်ေရး ခ်င္ လိုက္တာ သသက္ ဆိုင္ ရာ လူ ်တြ ကို သြား မျပာ ပါနဲ့ လား ဆရာ ဝန္မေတြ လား ဘတ္ စကာူ စိး တာ ေပါ့ ငါ့ ကား နဲ့ လမ္း ံု တင္ တာ ခဏခဏ ေန့ တိုင္ူ ဘဲ ငါ မတင္ ရင္ တကစီ စီး ရမယ္ တစ္ ျကာင္း ကို သနွစ္ေထာက္ နွစ္ ေျကာင္း ကို ေလး ေထာင္ ဒီ ေန့ ကမာ ေအး လမ္း ကဆင္း ရင္ ေနာက္ ေန့ ျပာ္ လမ္း ကဆင္း တယ္ အလွည့္ က်ေပါ့ ျပည္ လမ္း ကမဆင္း ျဖစ္ ရင္ ညီမေလး ရယ္ ဒီ ေန့ ကမာ ေအး ကသြာူ မွာ မို့ လိုပေဆာ ရီး ေနာ္ ေျပာ ရတယ္ ျပည္ လမ္ူ ကဆင္း ရင္ ကမာ ေအး သမား ကို နီးစပ္ ရာ ဘတ္ စကား မွတ္ထတိုင္ မွာ ခ် ခဲ့ ရတယ္ ျကံု လို့ လိုက္တဲ့ ဟို နား ဒီ နား ေတြ လဲ ရွိေသးတယ္ ဘတ္စကား ဂတိတ တည့္ တည္ မရပ္ ေပး နိုင္တဲ့ အေကာင္း ေဆာ ရီး ရေသး တယ္လူ ဆင္း ရင္ လဲ ျပည္ လန္း ကမာ ေအး က  hugh way  လမ္း ေတြ ဆို ေတာ့ ကား ေတြ က ရပ္ ေပး တာ မဟုတ္ ဘူ ဆင္း တဲ ့လူ က လိမ္တြန့္ ျပီး ဆင္း ရသလိုငါျ့ မွာ လည္း ငါ့ ကညား ေဘး ဝင္ တိုက္ သြား ျကမွာ စိုး လို့ အသက္ အာင့္ ထား ရတယ္ ျပီး ရင္ ကား ရပ္ တာ က ညာ ဘက္ ျခမ္း ငါ ေနတာ က ဘယ္ ဘက္ ဆို ေတာ့ ငါ့ မွာ လမ္း သံုး လိုင္း ကို အသက္ေအာင့္  signal ေပး ျပၚး ဝင္ မတိုက္ ေအာင္ ျဖည္း ျည္း လမ္း ူး ယူ ရ တာ လဲ  tension ဘဲ အိမ္ ျပန္ ခ်ိန္ အတ ျပန္ေန ျကလု အလုပ္ မျအီး ေသး လဲ မေစာင့္ နို္ ဘူး ေလ ဒ  ေခတ္ က ဆယ္ မိနစ္ ်နာက္  က် ရင္ လမ္း မွာ  traffic က မိနစ္ နွစ္ ဆယ္ ပို ျကာ ေတာ့ ျပန္နွင့ေတာ ့မယ္ ေနာ္လို့  အသိေပး ရတယ္ ငါ လဲ ငါ ကားနဲ ငါ လူ သံုး ေလးေယာက္ ကို ေန့တိုင္း ညွိေန ရေတာ့  sorry ေန ရေတာ့ ျငစ္ တာ ေပါ့ ဒီ အေျကာင္း ေတြ ကို ငါ ေျပာ လဲ ေျပာ ခ်င္ ပါတယ္ ေပာ လဲ မေျပာ ရဲ ဘူး ူတို့ သိ ရင္ စိတ္ ဆိုး မွာ ေပါ့ ေနာက္ ဘယ္ေတာ့ မွ မစီး တာ့ ဘူး ဆို ျပီး လုပ္ ော္ ကိုင္ ဖက္ေတြ အေန ခက္ ကုန္မွာ  င့့ လဲ စိတ္ ဆိုး မွာ ေပါ့ ဒီ တစ္ စက္ မစၚေတာ့ ဘူး ဆို ျပီး ဒါ လဲ ေအးတာ ဘဲ မေလးရွား မာ ဆို ဂ

ရင္ ခမင္း ဝတဲ့ လူေတာင္ ကးဒစီးဒနိုင္တယ္ ေနာက္ ကလူ တစ္ ခိ်ို့ ငါ့ အရင္ စာ အုပ္ ေယူသြား ေတာ့ လဲ မေက် နပ္ ခ်င္ ဘူး လူ တစ္ ေယာက္ ကို ေကာင္ တာ ေရွ့ တစ န

No comments: