အမ္းေတာင္ၿကား
အမး္ေတာင္ၿကား ကို တာဝန္နဲ႕ေၿပာငး္ရမယ္ ဆိုေတာ႕ ဘယ္လုိ သြားရမလဲ လို႕ ရုံးခ်ဴပ္ ကုိ သြားေမးပါတယ္။ သူတိဳ႕လဲ မသိဘဴး။ ကိုယ္႕ဘာ သာ ကုိယ္ သာ ေမးၿမနး္ၿပီး သြားလို႕ ဆိုပါတယ္။ အဲဒါ နဲ႕ ဟုိလွည္႕ဒီလွည္႕ ရက္ အတန္ၿကာ ၿဖဳ့ံန္းၿပီးတဲ႕ သကာ လ နည္း လမ္း အနည္း ငယ္ ေတာ႕ သိလာပါၿပီ။
ေနာက္ဆံုး ၁၀ မုိုင္ က ကားဂိတ္ ကို အစ္မနဲ႕ သူ႕ အမ်ူိဴဴးသာ း က လုိက္ပို႕ ၿကပါတယ္။ မေကြးကား ကုိ စီးရပါတယ္။ ညေန ေစာင္းဘဲ။ ကုိယ္ ကေတာ႕ ေရာက္ ေလ ရာ အရပ္ မွာ ေပ်ာ္တာ ဆိုေတာ႕ ေအးေအး ေဆး ေဆး ပါဘဲ။ တစ္ေယာက္ ထဲဘဲ။ Kmsl က စလံုး မွာ အလုပ္ လုပ္ ေနပါၿပီ။ ညဘက္ ကားၿကီး ကထြက္ လာ ေအးေအးေဆးေဆး လမ္းမွာ စားလိုက္ ေသာက္ လိုက္ နဲ႕ဘဲ မနက္ဘဲ မေကြး ကို ေရာက္ပါတယ္။ နနက္ ၄ နာရီေလာက္ မေကြး ေရာက္ တာ မွာ ေတာ႕ နဲနဲ ၿပာ သြားပါတယ္။ အဲဒါလည္း ရပါေသးတယ္။
မေကြး ကားဂိတ္ ကေန မင္းဘူး ကို ကူးဘို႕ ေမာ္ေတာ္ဘုတ္ စက္ ေလွ ဆိပ္ ကုိ ဆိုက္ကားနဲ႕ သြားပါတယ္။ မေကြးၿမို႕ ကလည္း အသင္႕ အတင္႕စီပါတယ္။ ကုိယ္တိဳ႕ ရန္ကုန္သူ မ်က္ စိနဲ႕ေပါ႕ေလ။ ကဲ ေမာ္ေတာ္ဘုတ္ စီးပါၿပီ။ ၿမစ္ ၿကီး ကို ၿဖတ္လုိ႕ နဲနဲ ေတာ႕ အသည္းယား လာပါၿပီ။ ကိုယ္ ေရမကူးတတ္ဘူး။ ငယ္စဥ္ ကာ လ က ေခ်ာင္းထဲမွာ ေခြး ကူး ကူးခဲ႕ တာ လည္း ၿကာလွၿပီ။ ကူးတတ္ ေတာ႕မယ္ မထင္ဘူး။
မင္းဘူးေရာက္ေတာ႕ ဘာလုပ္ ရမလဲ မသိ။ ဟုိေယာင္ ေယာင ္ဒီေယာင္ နဲ႕ ။။ အဲဒီ မွာ ကုိယ္တိဳ႕ရဲ႕ ၿမန္မာ လူမ်ဴိး မ်ား က ထံုးစံ အတိုင္း ကူညီခ်င္ပါၿပီ။ ကဲ သူတို႕ အိမ္ ကုိ ခဏ လုိက္ခဲ႕ပါ။ ေရမိုးခ်ိူဴးပါ။ အနားယူ ပါ ဆုိၿပီး ေခၚ ပါတယ္။ ရုိးသားပံု ရတာ မို႕လို႕ နဲနဲ ေၿကာက္ေပမဲ႕ လုိက္ သြားပါတယ္။ တကယ္ ရုိးသားပါတယ္။ သူတို႕အိမ္ ေၿခတံ ရွည္ မွာ အနားယူခိုင္းပါတယ္။ အမ္းေတာင္ၿကား ကုိ သြားမဲ႕ ကား က ညေန မွ ထြက္ မွာ မို႕လို႕ သူတို႕အိမ္ မွာဘဲ ေရခ်ဴိးခိုင္းၿပီး ထမင္း ေက်ြးပါတယ္။ ေရ ကလညး္ ရွားပါ႕။ တကယ္႕ ကုိ ပံုးကေလးနဲ႕ နဲနဲ ဘဲ ရွိတာပါ။ အဲဒါေလး ကို မနည္း ေခွြ်တာ ၿပီး သ့ံုးထမင္းလဲ အားနာ စြာ နဲ႕ စား။
ကိုယ္လဲ သတ္တိ က နဲနဲ ေတာ႕ပ်ယ္ လာပါၿပီ။ တေယာက္ထဲ ထမင္း ထြက္ စားဘိုႈ ထမင္းဆိုင္တို႕ တည္း ခုိခန္းတိုႈ ကုိ ရွာ ဘိုႈ႕ နဲနဲ တြန္႕ေနပါၿပီ။ မင္းဘူး က ကိုယ္တို႕ရုံးခဲြ ကုိ သြားၿကည္႕ေတာ႕လည္း ကိုယ္႕မိတ္ေဆြ က ရန္ကုန္ ၿပန္ လို႕ မရွိ တဲ႕ အခ်ိန္ၿဖစ္ေနပါတယ္။
ညေနေစာင္းေတာ႕ တခါ အမ္းကားဂိတ္ ကုိ သြားၿကည္႕ေတာကလည္း ကား ကထြက္ မဲ႕ အရိပ္ အေယာင္ မရွိပါဘူး။ မိုးခ်ဴပ္မယ္ လို႕ဆိုပါတယ။္ ဘာၿဖစ္လုိ႕ မိုးခ်ဴပ္ မွ ထြက္ တာလဲ ဆိုေတာ႕ တေန႕လံဳး ပစည္း လုိက္ေကာက္ ရတာ တစ္ေၿကာင္း ေတာင္တက္ လမ္းမို႕လို႕ ကားက ၿဖည္းၿဖည္းဘဲ တက္နိုင္လို႕ အင္ဂ်င္ေတြ သိတ္ပူ လို႕ ေအးတဲ႕ ညဘက္ ကုိ တက္ ရတာ လို႕ဆုိပါတယ္။
ကဲ ကား ဆိုလို႕ ၿကည္႕ၿကစိုႈ႕။ ဘာ ကားလဲ ဆိုေတာ႕ ဆယ္တန္ ကုန္တင္ကားပါး ခရီးသည္ တင္ ကားမေတြ႕မိဘူး။ အဲဒီမွာ ေနာက္ ခန္း မွာ ကုန္ေတြ နဲ႕ ခရီးသည္ မ်ားလုိက္ပါ။ ဒရုိင္ဘာ ေဘး က ေနရာ ေလး မ်ား မရနိုင္ဘူးလား။ ဆိုေတာ႕ လူၿကီး အတြက္ဖယ္ထားပါတယ္။ လူၿကီးမလာရင္ ရမယ္ လို႕ ဆိုပါတယ္။ လူၿကီးရယ္ မလာပါေစနဲ႕ ဆုိၿပီး ဆုေတာင္းရပါတယ္။
ေနာက္ဆံုးေတာ႕ လူၿကီး လဲ မလာ ကိုယ္လည္း ဆယ္တန္ ကားၿကီးရဲ႕ ဒရုိင္ဘာ ေဘးမွာ ဗြီအိုင္ပီ seat ရပါၿပီ။ ကားၿကီး လည္း ညေန ၆ နာရီ ေလာက္ မွာ စထြက္ပါၿပီ. ေနညို တာ ေတာ႕ ေမွာင္ရိပ္ သန္းေတာ႕တာပါဘဲ။ အစ ပိုင္း ကေတာ႕ မဆိုးပါဘူး။ လမ္း ကေလးလည္း သာသာယာယာ ။ ေတာ္ေတာ္ေလးၿကာေတာ႕ ကားဆရာၿကီး က ေနရာ တခု ၿပၿပီး ဒီလမ္းခဲြ က မင္းဘူး ကေန ေရြွစက္ ေတာ္ ကို သြားတဲ႕ လမ္းခဲြ လို႕ ၿပ ပါတယ္။ ၿပီး ေမွာင္ လာတာနဲ႕ အမွ် ည ကလည္း နက္ လာ။ လမ္းက လည္း မိုက္လာ။ ေနာက္ ဆံုး ကား ၿကီး ကို ေမာင္းတဲ႕ ဒိုင္ ခြက္ ကို ၿကည္႕တာ တနာရီ ကုိ ၅ ကီလုိ မီတာ နွဳံး ၿပေနတယ္။ အန္ မတန္ မ ကို ေနွးတဲ ႕ ႏွဴ့့ံပါဘဲ။ လမ္း ဆင္းေလွ်ာက္ရင္ ေတာင္ ၿမန္ မလားလို႕ ေအာင္ ေမ႔မီတယ္။ လမ္း ကလည္း ေကြ႕ အေကာက ္မ်ားက လည္း မ်ားပါဘိ။ ေဇာက္ထိူး ဆင္း မလားလို႕လဲ တခါ တခါ ေအာကအေမ႔ မိတယ္။ ကားၿကီး ကလည္း အၿကီး ၿကီး ဆိုေတာ႕ သူ႕ ေဘာ္ဒၤီကို သူ ၿပန္ ထိန္းေန ရတာ နဲ႕ ကို မလြယ္ပါဘဴး။
ဒီေလာက္နဲကလည္းမၿပီးေသး ကားၿကီး က ရပ္ သြားပါေလေရာ။ ဘာၿဖစ္ သလဲ ဘာၿဖစ္ သလဲ ဆိုေတာ႕ ကားပ်က္တယ္။ အင္ဂ်င္ ေလာင္သြားၿပီ လို႕ ဆိုပါတယ္။ ေနာက္ ကားက ေနာက္ သံုးနာရီ ေလာက္ မွ တက္လာ မယ္ လုိ႕ ဆိုပါတယ္။ ကဲ ေစာင္႕ၿကပါဦး တစ္ေခါက္။ အိပ္ရာ လိပ္ ကေလးကို ၿဖည္. ေဘး က တဲစုတ္ ကေလး တခုထဲဝင္ . အခု မွ ေတြ႕တဲႈ သူ ကုိ မိတ္ဖဲြ႕။ ေခြ ေခြေလး ေစာင္႕ၿကပါတယ္။ အိမ္သာ သြားခ်င္ ရင္ ခ်ဳံ ထဲ ဝင္ လုိက္ ရဳံပါဘဲ။
ေနာက္ ကားၿကီး အိပဲ႕ အိပဲ႕ နဲ႕ တက္ လာပါၿပီ။ ကိုယ္႕ရဲ႕ ဗြီၽအုိင္ ပီ seat ကို လက္ လြတ္ လိုက္ ရၿပီး။ ဆယ္တန္ ကားၿကီး ေတြ ရဲ႕ ဒရုိင္ ဘာ ေနာက္ မွာ အခန္း ေသးေသးေလး မွာ က်ဳံ႕ ကဳွဴံ႕ ကေလး ထိုင္ ၿပီး လိုက္ရပါတယ္။ ေၿခေထာက္ေတြ ေညာင္းလိုက္ တာ မေၿပာပါနဲ႕။ ကားဆရာၿကီး ငုိက္ မွာ စိုးလိုႈလဲ စကားေတြ မ်ားေပးရပါေသးတယ္။ အဲဒီေခတ္ က ရွိတဲ႕ ကု်ြဲ၇ုိင္ အခ်ဴိရည္ ကုိ လဲ မၿပတ္ေအာင ္supply ေပးရပါတယ္။ သူ လဲ ၿကိူးစားရွာပါတယ္။ သန္းေကာင္ ေလာက္ မွာ ကိုယ္႕ ကုိ ေခၚၿပီး ဒီေနရာ မွာ ဆင္းၿကည္႕႔ပါဆုိ ၿပီး ကားရပ္ ေပးၿပီး အမ္းေတာင္ ၿကား ဆိုတဲ႕ ဆိုင္းဘုတ္ ေဘး မွာ ရပ္ေပးၿပီး။ ဒါ နယ္ စပ္ ဘဲ ဆိုၿပီး ၿပပါတယ္။ ေအး ကလည္း ေအးပါဘိ နဲ႕ ခ်က္ ခ်င္ဘဲ ကားေပၚ ၿပန္ေၿပးတက္ ရပါတယ္။ မင္းဘူး နဲ႕ အမ္း ကုိ မိုင္ ၅၀ ေဝးပါတယ္။ ညေန ၆ နာရီ က ကားစီးတာ မနက္ ၆ နာရီမွ ေရာက္ပါတယ။္ လမ္းခရီး အေၿခ အေန ကို အဲဒီ ေခတ္ က အဲလို ရွိခဲ႕ပါတယ္။
အမး္ေတာင္ၿကား ကို တာဝန္နဲ႕ေၿပာငး္ရမယ္ ဆိုေတာ႕ ဘယ္လုိ သြားရမလဲ လို႕ ရုံးခ်ဴပ္ ကုိ သြားေမးပါတယ္။ သူတိဳ႕လဲ မသိဘဴး။ ကိုယ္႕ဘာ သာ ကုိယ္ သာ ေမးၿမနး္ၿပီး သြားလို႕ ဆိုပါတယ္။ အဲဒါ နဲ႕ ဟုိလွည္႕ဒီလွည္႕ ရက္ အတန္ၿကာ ၿဖဳ့ံန္းၿပီးတဲ႕ သကာ လ နည္း လမ္း အနည္း ငယ္ ေတာ႕ သိလာပါၿပီ။
ေနာက္ဆံုး ၁၀ မုိုင္ က ကားဂိတ္ ကို အစ္မနဲ႕ သူ႕ အမ်ူိဴဴးသာ း က လုိက္ပို႕ ၿကပါတယ္။ မေကြးကား ကုိ စီးရပါတယ္။ ညေန ေစာင္းဘဲ။ ကုိယ္ ကေတာ႕ ေရာက္ ေလ ရာ အရပ္ မွာ ေပ်ာ္တာ ဆိုေတာ႕ ေအးေအး ေဆး ေဆး ပါဘဲ။ တစ္ေယာက္ ထဲဘဲ။ Kmsl က စလံုး မွာ အလုပ္ လုပ္ ေနပါၿပီ။ ညဘက္ ကားၿကီး ကထြက္ လာ ေအးေအးေဆးေဆး လမ္းမွာ စားလိုက္ ေသာက္ လိုက္ နဲ႕ဘဲ မနက္ဘဲ မေကြး ကို ေရာက္ပါတယ္။ နနက္ ၄ နာရီေလာက္ မေကြး ေရာက္ တာ မွာ ေတာ႕ နဲနဲ ၿပာ သြားပါတယ္။ အဲဒါလည္း ရပါေသးတယ္။
မေကြး ကားဂိတ္ ကေန မင္းဘူး ကို ကူးဘို႕ ေမာ္ေတာ္ဘုတ္ စက္ ေလွ ဆိပ္ ကုိ ဆိုက္ကားနဲ႕ သြားပါတယ္။ မေကြးၿမို႕ ကလည္း အသင္႕ အတင္႕စီပါတယ္။ ကုိယ္တိဳ႕ ရန္ကုန္သူ မ်က္ စိနဲ႕ေပါ႕ေလ။ ကဲ ေမာ္ေတာ္ဘုတ္ စီးပါၿပီ။ ၿမစ္ ၿကီး ကို ၿဖတ္လုိ႕ နဲနဲ ေတာ႕ အသည္းယား လာပါၿပီ။ ကိုယ္ ေရမကူးတတ္ဘူး။ ငယ္စဥ္ ကာ လ က ေခ်ာင္းထဲမွာ ေခြး ကူး ကူးခဲ႕ တာ လည္း ၿကာလွၿပီ။ ကူးတတ္ ေတာ႕မယ္ မထင္ဘူး။
မင္းဘူးေရာက္ေတာ႕ ဘာလုပ္ ရမလဲ မသိ။ ဟုိေယာင္ ေယာင ္ဒီေယာင္ နဲ႕ ။။ အဲဒီ မွာ ကုိယ္တိဳ႕ရဲ႕ ၿမန္မာ လူမ်ဴိး မ်ား က ထံုးစံ အတိုင္း ကူညီခ်င္ပါၿပီ။ ကဲ သူတို႕ အိမ္ ကုိ ခဏ လုိက္ခဲ႕ပါ။ ေရမိုးခ်ိူဴးပါ။ အနားယူ ပါ ဆုိၿပီး ေခၚ ပါတယ္။ ရုိးသားပံု ရတာ မို႕လို႕ နဲနဲ ေၿကာက္ေပမဲ႕ လုိက္ သြားပါတယ္။ တကယ္ ရုိးသားပါတယ္။ သူတို႕အိမ္ ေၿခတံ ရွည္ မွာ အနားယူခိုင္းပါတယ္။ အမ္းေတာင္ၿကား ကုိ သြားမဲ႕ ကား က ညေန မွ ထြက္ မွာ မို႕လို႕ သူတို႕အိမ္ မွာဘဲ ေရခ်ဴိးခိုင္းၿပီး ထမင္း ေက်ြးပါတယ္။ ေရ ကလညး္ ရွားပါ႕။ တကယ္႕ ကုိ ပံုးကေလးနဲ႕ နဲနဲ ဘဲ ရွိတာပါ။ အဲဒါေလး ကို မနည္း ေခွြ်တာ ၿပီး သ့ံုးထမင္းလဲ အားနာ စြာ နဲ႕ စား။
ကိုယ္လဲ သတ္တိ က နဲနဲ ေတာ႕ပ်ယ္ လာပါၿပီ။ တေယာက္ထဲ ထမင္း ထြက္ စားဘိုႈ ထမင္းဆိုင္တို႕ တည္း ခုိခန္းတိုႈ ကုိ ရွာ ဘိုႈ႕ နဲနဲ တြန္႕ေနပါၿပီ။ မင္းဘူး က ကိုယ္တို႕ရုံးခဲြ ကုိ သြားၿကည္႕ေတာ႕လည္း ကိုယ္႕မိတ္ေဆြ က ရန္ကုန္ ၿပန္ လို႕ မရွိ တဲ႕ အခ်ိန္ၿဖစ္ေနပါတယ္။
ညေနေစာင္းေတာ႕ တခါ အမ္းကားဂိတ္ ကုိ သြားၿကည္႕ေတာကလည္း ကား ကထြက္ မဲ႕ အရိပ္ အေယာင္ မရွိပါဘူး။ မိုးခ်ဴပ္မယ္ လို႕ဆိုပါတယ။္ ဘာၿဖစ္လုိ႕ မိုးခ်ဴပ္ မွ ထြက္ တာလဲ ဆိုေတာ႕ တေန႕လံဳး ပစည္း လုိက္ေကာက္ ရတာ တစ္ေၿကာင္း ေတာင္တက္ လမ္းမို႕လို႕ ကားက ၿဖည္းၿဖည္းဘဲ တက္နိုင္လို႕ အင္ဂ်င္ေတြ သိတ္ပူ လို႕ ေအးတဲ႕ ညဘက္ ကုိ တက္ ရတာ လို႕ဆုိပါတယ္။
ကဲ ကား ဆိုလို႕ ၿကည္႕ၿကစိုႈ႕။ ဘာ ကားလဲ ဆိုေတာ႕ ဆယ္တန္ ကုန္တင္ကားပါး ခရီးသည္ တင္ ကားမေတြ႕မိဘူး။ အဲဒီမွာ ေနာက္ ခန္း မွာ ကုန္ေတြ နဲ႕ ခရီးသည္ မ်ားလုိက္ပါ။ ဒရုိင္ဘာ ေဘး က ေနရာ ေလး မ်ား မရနိုင္ဘူးလား။ ဆိုေတာ႕ လူၿကီး အတြက္ဖယ္ထားပါတယ္။ လူၿကီးမလာရင္ ရမယ္ လို႕ ဆိုပါတယ္။ လူၿကီးရယ္ မလာပါေစနဲ႕ ဆုိၿပီး ဆုေတာင္းရပါတယ္။
ေနာက္ဆံုးေတာ႕ လူၿကီး လဲ မလာ ကိုယ္လည္း ဆယ္တန္ ကားၿကီးရဲ႕ ဒရုိင္ဘာ ေဘးမွာ ဗြီအိုင္ပီ seat ရပါၿပီ။ ကားၿကီး လည္း ညေန ၆ နာရီ ေလာက္ မွာ စထြက္ပါၿပီ. ေနညို တာ ေတာ႕ ေမွာင္ရိပ္ သန္းေတာ႕တာပါဘဲ။ အစ ပိုင္း ကေတာ႕ မဆိုးပါဘူး။ လမ္း ကေလးလည္း သာသာယာယာ ။ ေတာ္ေတာ္ေလးၿကာေတာ႕ ကားဆရာၿကီး က ေနရာ တခု ၿပၿပီး ဒီလမ္းခဲြ က မင္းဘူး ကေန ေရြွစက္ ေတာ္ ကို သြားတဲ႕ လမ္းခဲြ လို႕ ၿပ ပါတယ္။ ၿပီး ေမွာင္ လာတာနဲ႕ အမွ် ည ကလည္း နက္ လာ။ လမ္းက လည္း မိုက္လာ။ ေနာက္ ဆံုး ကား ၿကီး ကို ေမာင္းတဲ႕ ဒိုင္ ခြက္ ကို ၿကည္႕တာ တနာရီ ကုိ ၅ ကီလုိ မီတာ နွဳံး ၿပေနတယ္။ အန္ မတန္ မ ကို ေနွးတဲ ႕ ႏွဴ့့ံပါဘဲ။ လမ္း ဆင္းေလွ်ာက္ရင္ ေတာင္ ၿမန္ မလားလို႕ ေအာင္ ေမ႔မီတယ္။ လမ္း ကလည္း ေကြ႕ အေကာက ္မ်ားက လည္း မ်ားပါဘိ။ ေဇာက္ထိူး ဆင္း မလားလို႕လဲ တခါ တခါ ေအာကအေမ႔ မိတယ္။ ကားၿကီး ကလည္း အၿကီး ၿကီး ဆိုေတာ႕ သူ႕ ေဘာ္ဒၤီကို သူ ၿပန္ ထိန္းေန ရတာ နဲ႕ ကို မလြယ္ပါဘဴး။
ဒီေလာက္နဲကလည္းမၿပီးေသး ကားၿကီး က ရပ္ သြားပါေလေရာ။ ဘာၿဖစ္ သလဲ ဘာၿဖစ္ သလဲ ဆိုေတာ႕ ကားပ်က္တယ္။ အင္ဂ်င္ ေလာင္သြားၿပီ လို႕ ဆိုပါတယ္။ ေနာက္ ကားက ေနာက္ သံုးနာရီ ေလာက္ မွ တက္လာ မယ္ လုိ႕ ဆိုပါတယ္။ ကဲ ေစာင္႕ၿကပါဦး တစ္ေခါက္။ အိပ္ရာ လိပ္ ကေလးကို ၿဖည္. ေဘး က တဲစုတ္ ကေလး တခုထဲဝင္ . အခု မွ ေတြ႕တဲႈ သူ ကုိ မိတ္ဖဲြ႕။ ေခြ ေခြေလး ေစာင္႕ၿကပါတယ္။ အိမ္သာ သြားခ်င္ ရင္ ခ်ဳံ ထဲ ဝင္ လုိက္ ရဳံပါဘဲ။
ေနာက္ ကားၿကီး အိပဲ႕ အိပဲ႕ နဲ႕ တက္ လာပါၿပီ။ ကိုယ္႕ရဲ႕ ဗြီၽအုိင္ ပီ seat ကို လက္ လြတ္ လိုက္ ရၿပီး။ ဆယ္တန္ ကားၿကီး ေတြ ရဲ႕ ဒရုိင္ ဘာ ေနာက္ မွာ အခန္း ေသးေသးေလး မွာ က်ဳံ႕ ကဳွဴံ႕ ကေလး ထိုင္ ၿပီး လိုက္ရပါတယ္။ ေၿခေထာက္ေတြ ေညာင္းလိုက္ တာ မေၿပာပါနဲ႕။ ကားဆရာၿကီး ငုိက္ မွာ စိုးလိုႈလဲ စကားေတြ မ်ားေပးရပါေသးတယ္။ အဲဒီေခတ္ က ရွိတဲ႕ ကု်ြဲ၇ုိင္ အခ်ဴိရည္ ကုိ လဲ မၿပတ္ေအာင ္supply ေပးရပါတယ္။ သူ လဲ ၿကိူးစားရွာပါတယ္။ သန္းေကာင္ ေလာက္ မွာ ကိုယ္႕ ကုိ ေခၚၿပီး ဒီေနရာ မွာ ဆင္းၿကည္႕႔ပါဆုိ ၿပီး ကားရပ္ ေပးၿပီး အမ္းေတာင္ ၿကား ဆိုတဲ႕ ဆိုင္းဘုတ္ ေဘး မွာ ရပ္ေပးၿပီး။ ဒါ နယ္ စပ္ ဘဲ ဆိုၿပီး ၿပပါတယ္။ ေအး ကလည္း ေအးပါဘိ နဲ႕ ခ်က္ ခ်င္ဘဲ ကားေပၚ ၿပန္ေၿပးတက္ ရပါတယ္။ မင္းဘူး နဲ႕ အမ္း ကုိ မိုင္ ၅၀ ေဝးပါတယ္။ ညေန ၆ နာရီ က ကားစီးတာ မနက္ ၆ နာရီမွ ေရာက္ပါတယ။္ လမ္းခရီး အေၿခ အေန ကို အဲဒီ ေခတ္ က အဲလို ရွိခဲ႕ပါတယ္။
21 comments:
အမေရ အဲဒီတုန္းက ခါးေတြေရာ မနာဘူးလား။ ခုေခတ္ထိလည္း အဲလိုကားေတြ ရွိေသးတယ္။ မဇနိတို႔ၿမိဳ႕ကေန ေယာနယ္ဖက္တက္တဲ့ကားေတြ ထိုနည္းလည္းေကာင္းပဲဗ်။
အမေရ အမ္းေတာင္ၾကားခရီး long time ago ပိုစ့္ကေလးကို ဖတ္မိတဲ့အခါ အေရးအသားနဲ႕ အဖြဲ႕အႏြဲ႕က ျမင္သာထင္သာၿပီး ေခၚေဆာင္သြားတာမိုလို႕ ကုိယ္တိုင္ကိုယ္က် လိုက္ပါခရီးထြက္ရသလို ခံစားရပါတယ္။
ခ်စ္စရာျမန္မာလူမ်ိဳးေတြရဲ႕ ခ်စ္စဖြယ္ထံုးစံကို ျပန္သတိရမိလို႕ ကိုယ့္ျပည္ကို ျပန္ေတာင္လြမ္းမိပါတယ္။
“လူၿကီး အတြက္ဖယ္ထားပါတယ္။ လူၿကီးမလာရင္ ရမယ္ လို႕ ဆိုပါတယ္။ လူၿကီးရယ္ မလာပါေစနဲ႕” ဆိုတဲ့ေနရာေလး သိပ္သေဘာက်မိလို႕ ၿပံဳးမိပါတယ္။
ခက္ခက္ခဲခဲ ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း သြားခဲ့ရတဲ့ တစ္ခ်ိန္က ခရီးကို မွ်ေ၀ခံစားလိုက္ရလို႕ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အမခင္ဦးေမခင္ဗ်ား ။
ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္
အလ့ဲ...။ ေတာငေပၚခရီး သြားဖူးတ့ဲ သူပါလား...။ ကိုယ္ခ်င္းစာပါတယ္ဗ်ာ...။
ကြ်န္ေတာ္ စစ္ေတြကအျပန္ ရန္ကုန္ကိုလိုက္လာေတာ့
ခရီးသည္တင္ကားမွာ ေနရမရလို ့ ဘတ္စ္ကားၾကီး ရဲ ့ဒရိုင္ဘာေဘးက ေနရန္ကုန္အေရာက္စီးခဲ ့ဖူးပါတယ္။
အမ္းေတာင္ၾကားလမ္းပါပဲ။
လမ္းက လဲေလဆိုးမွဆိုးပဲ။ အမ္းေတာင္ထိပ္
ကိုေရာက္ခါနီးေလ ေအးလာေလပဲ။ တိမ္ေတြက ေတာင္
ေအာက္မွာဗ်ာ။
တံတားေတြ ေဆာက္လစမျပီးေသးယင္
လမ္းဆင္းေလ်ွာက္ရတယ္။ ကားကို အလြတ္ျဖတ္ရတယ္။
KOM ၾကီးသြားသလို ၁၀ တန္ကားနဲ ့ေတာ့
မသြားဖူးေသးဘူးရယ္။
မွ်ေ၀ေပးတဲ့ အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
မမ ခ်ဳံတိုးလိုက္ရတယ္ေပါ႔ေလ။ း)
အမ္းေတာင္ၾကား ခရီးမွာ တေယာက္တည္း စြန္႔စား သြားရဲတာ သတၱိေကာင္းလိုက္တာ။
မိုင္ ၅၀ ခရီးကို ၁၂နာရီၾကာတယ္ဆိုေတာ႔..။ :)
ေက်းဇူး..မမ..ခုလာဖတ္ေနျပီ...၈ တန္းတံုးက ပထ၀ီမွာ က်က္ရတဲ့ အမ္းေတာင္ၾကားလမ္းကို ေရာက္ဖူးတယ္ေပါ့..
စာဖတ္ျပီး အဲလိုခရီးမ်ိဳးသြားဖူးလား စဥ္းစားေနမိေသး...
စက္စဖြင့္ရင္ ၁။ဆရာမမိုးခ်ိဳသင္း၂။ မမေကအိုအမ္ ၊ ျပီးရင္ က်န္တဲ့ အိမ္ေတြေလွ်ာက္သြားတာ.. လည္ပင္းညွစ္ၿပီး အတင္းေရးခိုင္းသလိုျဖစ္ေနလို့ ေတာင္းပန္ပါတယ္..မမ :))) ။
ေနာက္လုပ္ေတာ့၀ူးေနာ္..
ဘယ္နားမွန္း မသိတဲ့ အမ္းေတာင္ၾကားထိ လိုက္လာတယ္.. ကားစီးရတာ မူးလိုက္တာ.. =)
တစ္ေယာက္တည္း သြားရတယ္လား။ မေႀကာက္ဘူးလားဟင္။
ရုံးခ်ဳပ္ကလဲ အားမကုိးရဘူးေနာ္။
အမ္းေတာင္ၾကားဆိုတာ..ဘယ္နယ္မွာရွိတာလဲဟင္..
မင္းဘူးက မေကြးတိုင္းမွာမွတ္လား..
ဆိုးရြားလိုက္တဲ့ခရီးေနာ္...
အဲဒီ ေခတ္က လမ္းခရီး အေၿခအေန ေၾကာင့္ထင္တယ္ေနာ္ မမဂိြ၊၊
ခုေခတ္ဆိုရင္ ေျပာင္းလဲသြား ျပီလားမသိ ၊၊ေအးဗ်ာ ..ႏွစ္ေတြလည္း ၾကာခဲ့ျပီေရာ ၊၊
(သိသလိုနဲ႕ ၀င္ေဖာျခင္း၊ ကိုယ္တိုင္ မေရာက္ဘူးပါ)
ကိုၾကီး၀ီ
အမက သတၱိခဲပဲ
အိမ္ကလႊတ္လားးး
ေၾကာက္စရာၾကီးရယ္..
အမေရးလိုက္တာ.. ေမ်ာပါသြားတယ္...
တို.မမကေတာ့ သတၲိခဲပဲ... တစ္ေယာက္ထဲ ဒီလုိ ခရီးေတြသြားတာ..။ မင္းဘူးနဲ. သိပ္မေ၀းဘူးလား.. အဲဒီဘက္ေတာ့ မေရာက္ဖူးလိုက္ဘူး။
မမေရ… သဲထိတ္ရင္ဖိုအမ္းခရီးပါလား… ကြ်န္မဆိုတေယာက္ထဲသြားရဲမွာမဟုတ္ဘူး…လမ္းခရီးကားပ်က္ရင္လဲ ေၾကာက္တယ္…လူဆိုးသူခိုးဓားျမေရာ ေျမြပါးကင္းပါးေရာ အကုန္ေၾကာက္တာ… မမက တကယ့္အာဂပဲေနာ္…
testing ....
အေဖတာ၀န္က်တဲ့အရပ္ကို ပထမဆံုးလိုက္သြားတဲ့ အျဖစ္ကို ျပန္ေအာက္ေမ့မိပါသည္။ သားကလည္း အားထားစရာ ေလာက္ေလာက္လားလား သံုးႏွစ္သား။ ကားဆိုတာ မရွိ။ ေမွာင္ကလည္းေမွာင္ အတိဒုကၡေရာက္ခဲ့တဲ့ ညတစ္ညပါ။
လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး ကလည္းမေကာင္း။ လြန္ခဲ့တဲ့ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ ကေန အခုခ်ိန္ထိ ေန, ေနေသးတဲ့ မိဘေတြကိုလည္းေအာက္ေမ့ပါသည္။ ခက္ခဲၾကမ္းတမ္းေသာလမ္းေပၚမွာ ကုန္တင္ကားၾကီးစီးရဲေသာ မခင္ဦးေမသည္ အာဂပင္ျဖစ္ပါေတာ့သည္ခင္ဗ်ာ....
မိုက္တယ္ကြာ...
သတၱိရွိတယ္...
အေလးျပဳသြားပါတယ္....
ေအာ္.... ငါ့အမလဲ ဒီလိုကားမ်ိဳး စီးဘူးသကိုး
ခ်ံဳတိုးဘူးတယ္ေပါ့......
ကြ်န္ေတာ္ေတာ့ ခ်င္းၿပည္သြားတုန္းက
ေတာက္ေလွ်ာက္ တိုးခဲ့ စီးခဲ့ဘူးသဗ်။
တလေလာက္ ေနခဲ့ ေပခဲ့ဘူးတယ္ဗ်။
ရန္စြယ္ၾကားက လွဥမၼာေရ
"ခ်ဳံၿကားမွ လွဥမၼာ" ႏွင္႔အတူကုန္ကားလိုက္စီးခဲ႔ပါေၿကာင္း။
မမ..
မမေရးထားတာကို မ်က္လံုးအျပဴးသားနဲ ့ တအံ့တၾသဖတ္... ဘာေၾကာင့္မို မမ ဒီခရီးကို တစ္ေယာက္ထဲ သြားပါလိမ့္ေနာ္ လို ့ မမွီ ့တမွီ ေတြး...
ၿပီးေတာ့ မမကို ခ်ီးက်ဴးထားၾကတဲ့ Comment ေတြကို တစ္ခုခ်င္းစီ အျပည့္အ၀ ေထာက္ခံရင္း ဖတ္...
ေအာက္ဆံုး က Strike ရဲ ့ Comment ကို လဲ ဖတ္ၿပီးေရာ... မ်က္ေစ့ေပါက္ ပိတ္သြားေအာင္ အသံထြက္ ရယ္ေမာမိပါေၾကာင္း...။
Post a Comment